Preklady zaujímavých článkov k TS3 a datadiskom

Diskutujte o datadiskoch, balíčkoch, či nástrojoch k "tretím Simom".

Moderátori: Tomak, Totodile7625

Preklady zaujímavých článkov k TS3 a datadiskom

Poslaťod Emerald » Ned 23 Mar 2008, 01:32

Do vydania TS3 je ešte rok, no prvé informácie sa už objavujú takmer všade kam kliknete. Preto som sa rozhodla založiť túto tému, kde sa budú uverejňovať preklady článkov, ktoré budú odhaľovať novinky o pripravovanom titule The Sims 3.

Hneď tu pre vás mám aj preklad prvej polovice článku z časopisu Games for Windows. Článok ešte nie je preložený celý, postupne však preklad doplním.

Život v meste sa zdokonalí, ale stále budete mať pod kontrolou naraz iba jednu rodinu. Ak Sim navštívi suseda, bude na vašom rozhodnutí, či chcete ovládať novú rodinu alebo tú pôvodnú.

ŠKREČKY, KTORÉ PRACUJÚ
Stretnete sa s novými simuláciami, ktoré budú komplikovanejšie ako tie staré – hlavne preto, že sa tvorcovia posunuli od domáceho mikrosveta do veľkého sveta susedstva.
„Kým hráte v jednom dome (v The Sims 2),“ povedal vedúci pracovník vývoja The Sims 3 Ben Bell „v susedstve sa nedejú žiadne zmeny.“ Až kým ste nepredstierali, že vaša rodina žije v „zóne zmiešaných signálov“. Vybraný chod času skrivil príbehy a udržiaval vašu rodinu akoby vo veľkej snehovej guli oddelenú od okolitého sveta. Smith povedal: „Ak ste mali malého chlapca vo vedľajšom dome, ale vy ste stále hrali iba za tá istú rodinu a nehrali ste za iné rodiny, váš Sim bol 30 rokov starý chlap a on bol stále malý chlapec.“
A tak v The Sims 3 sa z brloha stala klietka a „všetko čo by ste očakávali, že sa udeje, sa naozaj deje hocikedy počas dňa.“ povedal Bell. „Všetky postavy v meste sa menia naraz. Na vášho Sima sa môžete pozrieť zblízka. Môžete navštíviť suseda. Môžete mu zaklopať na dvere alebo nazrieť dnu cez okno. Môžete zájsť do mesta a tí, ktorých stretnete budú Simovia z vášho simského života. Čo sa stane ak nabehnete k vášmu šéfovi, keď bude víkendovať v meste? Zničíte si váš simský život tým, že spravíte niečo trápne?“
Ten zaostalý chlapec od susedov z The Sims 2 bude teraz vyrastať a meniť sa zároveň s vašimi deťmi. „Na vysokej škole sa z nich môžu stať milenci,“ povedal Bell, „môžu spolu vyrastať, môžu sa vziať a mať vlastnú rodinu – tieto postavy sa budú vyvíjať zároveň s vašou rodinou. Životy týchto Simov sa budú uberať inteligentnou cestou, všetko záleží na osobnosti a charaktere ktorý majú.“
Sims-hráči dobre vedia, aké je náročné dostať štvorčlennú rodinu naraz do ich obývačky – je jednoduché vidieť, ako Simka beží k exmanželovi, zatiaľčo má nakupovať pomôcky do školy pre Jimmiho. Môže to život skomplikovať, ale nie doplniť. A tak Humblovo riadenie The Sims 3 malo vyvážiť niektoré základné potešenia z každodenného života. Zahŕňa to, čo volá „stupnica nálad“ nekonečný kolotoč potrieb, ktoré musíte Simovi dopĺňať – pohodlie, hygiena, potreba WC, atď. – usporiadal a dal do poriadku, aby zabránil tomu, že si Sim ociká nohavice, kým poslíček prinesie pizzu.
„Matt Brown vždy hovoril, že Simovia sú iba škrečky ktoré chodia do práce,“ povedal Humble, „teraz sa tých škrečkov snažíme urobiť trochu inteligentnejších.“
Nakoniec bol počet ukazovateľov potrieb zmenšený z ôsmich na tri do jedného merača „stresu verzus zábavy“, ktorý je daný ako najnutnejší. Simovia sa aj naďalej budú musieť kúpať, spať a jesť, ale meradlo ukazujúce litre moču versus prazdný ukazovateľ potreby na záchod je zatiaľ skryté za závesom.
„Pridali sme jednorazové postupy ako vo World of WarCraft.“ povedal Brown. „Samozrejme vás nepohryzne jedovatý pavúk, ani nedostanete plný zásah. V našom prípade, keď Simovia vyjdú von v daždi, môžu mať niečo čo voláme - „náhle zmeny nálad“ - môžem povedať iba toľko, že úplne premoknú a budú sa cítiť mizerne. Alebo keď im zomrie mama, dostanú záchvat, po ktorom budú úplne na dne. Pominie to po určitom čase, ale tiež sa toho dá zbaviť, ak je taká možnosť“
Táto náladovosť je zoradená od tých najjednoduchších vecí ako „Som smädný!“ cez okamžité psychologické stavy až po „Práve ma povýšili!“ z čoho môžu pocity pretrvávať až niekoľko dní. Chyby a prešľapy existujú aj v originálnej hre, hovorí Humble, ale sú držané v tajnosti pred hráčmi – faktom je, že je to robené pre mätúce (alebo zábavné, záleží to na vás) situácie. Predstavte si: Vaša simská mama práve zomrela. Vy za túto rodinu nebudete hrať niekoľko dní – keď sa vrátite, váš Sim dostáva prvý bozk, ale on začne plakať z dôvodov, na ktoré ste celkom zabudli.

ŠTVRTÁ STENA
V niektorých prípadoch vypustenie každodenných opakovateľných povinností znamená zbúranie prekážok a vstup do priestoru, ktorý bol predtým tabu. V prvých dvoch sims-hrách, vynášanie odpadkov a umývanie riadu bolo najabsurdnejšou rutinou života vašich Simov. Jedinou cestou, ako sa tomu vyhnúť, bolo najatie upratovačky alebo pristahovanie si k sebe spolubývajúceho špeciálne určeného na domáce práce. „V The Sims 3,“ povedal Humble „to môžete pre vašich Simov urobiť vy.“ Spravíte iba “Pozri ja viem, že máš veľa práce, tak priložím ruku k dielu a upracem tie odpadky.“
„Nemyslím si, že je to niečo, čo by sme mali vytvoriť za určitým cieľom,“ priznal Brown. V skutočnosti, ak vás to pobaví, zbúranie štvrtej steny je dlhé rozprávanie nie–nie. „Ale keď to pridáme do prototypu, veľa ľuďom to nepomôže. Sim môže nechať knihu položenú na posteli, potom hráč môže okamžite knihu vziať a uložiť ju späť do knihovničky. Ok, dobre, naozaj vás nežiadame, aby ste to robili a skutočne vás k tomu ani nebudeme nútiť – ale ak to budete chcieť robiť, je to úctyhodné. Tak teraz môžete preniknúť dnu a...“
„Vyčistiť škrečkovi klietku.“ povedal Humble.
Kým vidíte rozhádzané knihy a zvyšky lazaní, a ako ich zaplavujú odpadky môže normálnu osobu priviesť do šialenstva. Reakcie Simov sú oveľa miernejšie. „Rozhodli sme sa, že sa Simovia môžu báť vás aj všetkých divných vecí, ktoré sa budú diať okolo nich spôsobované Božskou rukou, Božským kurzorom,“ povedal Brown „alebo keď boli priamo pri nich. Toto sa deje po celý čas – kde je moja kniha? A urobia tak aj neskôr.“
„Veľa vecí sa odbúrava lebo sme odobrali špecifické potreby ako ísť na WC alebo spať – ale všetko ide ruka v ruke. Údržba domu bola kľúčovou časťou Sims 1 a bolo to veľmi elegantné – je to iba o tom, že sme sa posunuli k niečomu trochu viac pokrokovému s vyvinutým charakterom a preskúmaním.“

PRÍRUČKA POZITÍVNEHO MYSLENIA
Tiež bol prospešný Hubleov „predchodca“ v The Sims 2 - spoliehanie sa na Priania a Obavy, čo bol automat priraďujúci ciele, ktoré bolo treba splniť a situácie, ktorým sa bolo treba vyvarovať. „Veľa hráčov nám povedalo, že to bolo trochu náročné a Simov to skľučovalo.“ povedal Brown. „Bolo pekné mať tieto ciele, ale váš Sim vám stále vnucoval „daj mi, daj mi, daj mi“. Humble dodáva, že pár hráčov sa staralo alebo si všímalo obavy ich Simov. Keď sa obavy aktivovali, hráči sa často čudovali, či zlá vec, ktorá sa práve udiala nebola iba porucha.
„Poučili sme sa, v The Sims 3 máme systém nazývaný Sny a Sľuby,“ povedal Brown „ktoré sú oveľa živelnejšie - a oveľa záväznejšie. Váš Sim môže na ulici prejsť okolo peknej Simky a pomyslieť si „Rád by som ju lepšie spoznal.“ A vy môžete sľúbiť, že sa pokúsite, aby sa tak stalo. Jednoducho sa k tomu môžete „prihlásiť“. Hocičo môže spustiť sen a to v hocijakom čase. Nové sny sa ukazujú v myšlienkovej bubline nad Simovým portrétom. Kúpte vášmu dieťaťu ďalekohľad a on môže po pár nociach pozorovania oblohy snívať o tom, že sa raz stane astronautom. Sľúbte, že sa jeho sen stane skutočnosťou – iba ak to nedokážete do dňa pred jeho smrťou – a jemu významne vzrastie úroveň ašpirácie. Sen niekedy môže byť úplne jednoduchý ako sen kúpiť si knihu – inšpirovaný prejdením okolo kníhkupectva v centre mesta, učením sa variť, alebo jednoducho sedením na gauči a ničnerobením.
Nesplnené sny nie sú trestané; jednoducho sú zabudnuté po tom čo príde nejaký nový. Nesplnené sľuby však uvedú simíkov do depresie – ako naplnené obavy v Sims 2, iba hráči môžu rozhodnúť čoho sa budú najviac obávať. Filozofia je zvolená herne, v The Sims 3 sme sa pokúsili aby mohol každý robiť všetko alebo minimálne toľko koľko je možné. Tvorivé tipy môžu zabudnúť na Sľuby a realizovať sa vo výrobe videí a moderných vecí; tí hraví sa môžu rozhodnúť pre osobnú výzvu.
Nové povahové rysy majú podobnú funkciu ako: vybavenie simíka piatimi hernými prvkami – konkrétne zamerané charakteristiky – pripúšťame posilnenie rybársky schopností, vedomostí o varení, alebo nadanie pre atletiku – pre maximalizovanie vašich „štatistík“ a nárast DPS (dumpling per second - //dumpling = halušky?//), alebo môžete úmyselne vytvárať trápne situácie, nadmerné paranoje, alebo obyčajné hlúposti aby ste maximalizovali minimálne možnú mieru ľudského záujmu.
Zvolený vzťah rozširuje ako sa v The Sims 3 pracuje, ale i zabáva. Kde je The Sims 2, Sims svet rozplynutý do množstva práce a bohviečoho ešte až do chvíle kedy bol čas ísť z práce domov, Sims 3 dovoľuje hráčom upraviť čo budú robiť kým je simík v kancelárii – dokonca keď hra nejde príliš rýchlo tak môžete simíkov kontrolovať či krájajú brokolicu alebo spracovávajú cenné objednávky. (Práca je stále zakázaná, z dôvodov tak jednoduchých ako je zahnanie nudy.)
Vedúca výroby Lyndsay Pearson vymenovala tieto možnosti „pracovnej pružnosti.“ „Môžete sa rozhodnúť či chcete odísť skôr alebo zostať dlhšie – či si to chcete jednoducho alebo tak ako rozhodne váš šéf,“ účinné ticho vaša cesta nahor. „Samozrejme keď váš šéf zomrie alebo sa ožení ste z toho smutný,“ zasmial sa Brown.
Jedna stránka pôsobenia keď zostanete v práci dlhšie: viac kontroly toho čo spravíte a kedy to spravíte. „Je ľahšie naplánovať deň vášho simíka.“ povedal Bell. „Rozhodnite sa, že váš simík bude robiť nadčas a „vy sa o neho na chvíľu nemusíte starať – a tak sa môžete zamerať na niečo iné, čo vás bude zaujímať v tom čase.“
Práca tiež vytvára základ pre novinku v Sims 3 nazývanú Príležitosti, praktickú náhradu MMORPG žiadostí – namiesto privolania 15 miestnych žralokov???, zasadenia 15 rajčín alebo randenia s 15 ženami. „[Simíkovi zamestnanému v kulinárskej kariére] môže byť poskytnutá Príležitosť v práci, aby umyl nejaké riady navyše, pretože umývačka riadu v reštaurácii je pokazená.“ vysvetľuje Pearson. „Simík príde domov s taniermi a jeho úlohou je umyť ich.“ Simíci môžu dostať Príležitosti na základe ich zamestnania alebo schopností – vybrať si ktorý zrealizujete úplne dobrovoľné.
Tomak je náš kráľ!
Vzdávajte mu hold a vďaku!

- Boys in books are just better
- Nechajte ma snívať.
- Som tu pre vás, vaša Emerald
- Google should be your best friend!
Obrázok užívateľa
Emerald
Globálny moderátor
Globálny moderátor
 
Príspevky: 6552
Registrovaný: Pia 21 Mar 2008, 23:17
Bydlisko: GAMESIMS
Pohlavie: Simka

Poslaťod Emerald » Štv 08 Máj 2008, 17:37

Posledné tri hodiny svojho života som strávila prepisom 6 stranového článku z nemenovaného českého časopisu a jeho prekladom do slovenčiny!
.....................

Minule sme si predstavili tretí diel najpredávanejšej hry všetkých dôb, ale čo si budeme klamať, išlo iba o letmý pohľad do očí. Dnes si vezmeme chirurgické náčinie a pekne preskúmame vnútro. Že je to veľmi ostrý začiatok článku o hre pre dievčatká? Zabudnite priatelia! Nie že by sme v treťom diely prišli o možnosť nakupovať tony značkového oblečenia alebo prepchať dom dizajnovým nábytkom, ale The Sims 3 použije mnoho princípov, ktoré poznáme z hier pre omnoho tvrdších hráčov, ako pre tých, čo si obvykle kupujú The Sims. Jedným z cieľov vývojárov je znovu osloviť hráčov, ktorý sa na sériu týchto hier často dívajú pomedzi prsty.

Niekoľko zaujímavostí ako predohra...
Zaujímalo vás, koľko hier s nálepkou The Sims sa už predalo? Zadržte dych, posledné čísla hovoria o 98 miliónoch kusov! Čo znamená, že ak ste nedýchali je dosť možné, že simovia prekonali hranicu 100 miliónov. Skladáme klobúk.
Aj napriek tomu, že hranie hier je prevažne mužskou záležitosťou, EA odhaduje, že The Sims hrajú zo 60% dievčatá a 20% všetkých hráčov ešte nedosiahlo sedemnásť rokov. Herný biznis preto ďakuje za nové ovečky.
A zaujíma vás ako veľmi na hre pracuje Will Wright? Tak pomaly deti. Má plné ruky práce so Spore a štúdio vedie kreatívny riaditeľ celej „Sims vetvy“ Rob Humble. Rob nie je chlapík čo by chodil tri krát do týždňa na manikúru, gél na vlasy kupoval na kilá a čítal trendy časopisy.Tento odvážny Angličan dokonca jedného krásneho dňa (to sa iba tak hovorí, možno bolo škaredo) zdvihol kotvy v domovskom prístave, aby mohol v Amerike pracovať na EverQueste. Hrá kúsky ako WoW, Obvilion alebo akčné hry. Asi vám vypadne žuvačka, ale prekvapivo sa to na The Sims 3 prejaví.

...a niečo pre tlač
Rob Humble si pre anglické magazín PC Gamer pochvaľoval, ako dostalo jeho štúdio od EAS voľnosť pri tvorbe hry: „Máme za úlohu vytvoriť nové inovatívne hry pod zavedenými značkami a môžeme pri tom i zariskovať. Ak niečo nechceme, tak je to vydávať každý rok tú istú hru.“ Úprimne povedané už nikdy nebudeme v redakcii piť pri písaní kávu, pretože po tomto sme si poprskali celú klávesnicu. Uznávame, že čo základná hra The Sims, to originál, dojka tiež priniesla mnoho inovácií, ale Rob nejako prehliadol datadiskovo – balíčkovú politiku, vďaka ktorej je jasné, že naozaj novú hru môžu vydávať iba raz za päť rokov. Aby bolo jasné nemáme nič extra proti datadiskom – veď prečo zhadzovať niečo čo funguje – ale tváriť sa, že v jednom kuse vymýšľajú nové koncepty tomu sa len smejeme.
Nerobme hneď z jednej vety somára. Rob vydal na prvej prezentácii omnoho zásadnejšie prehlásenie: „Keď sme začali pracovať na The Sims 3 (pred viac ako dvomi rokmi), dal som tímu dve jasné nariadenia. Prvé: nikdy to nebude fungovať, kým nebudeme môcť prechádzať po ulici a neuvidíme ako sa susedove deti hrajú v záhrade, a za druhé: už žiadny škrečok v klietke.“ Prvý aspekt si preberieme neskôr a vlastne by sme ho skoro mohli ignorovať, pretože ten druhý naznačuje, že sa Rob zbláznil. Po vysvetlení sa však ukázalo, že jeho myseľ nie je chorá, ale veľmi bystrá, a že má naopak presne premyslené, kam bude tretí diel smerovať.

Babysitter? Nikdy viac!
Pokiaľ ste hrali druhý diel, tak si istotne pamätáte, že váš sim mal osem základných potrieb, ktoré ste museli neustále uspokojovať. Neviem ako vám, ale pre mňa bolo často krát horor už iba ranné vstávanie. Aby sim vstal včas, aby stihol ísť na WC, aby sa najedol pred odchodom, aby nešiel z domu smradľavý – zdanlivo jednoduché úlohy, ale skutočne boli náročné. Potom mi pri ranných procedúrach padali únavou, pretože išli neskoro spať, čím som naberal časový sklz, do toho neustále trúbenie auta pred domom, no parádny stres hneď z rána. Často krát som musel voliť medzi toaletou a sprchou (áno viem, že to ide spojiť, ale TOTO nebudem robiť ani v hre!), a keby to šlo, išiel by chlapec s kefkou v ruke a v pyžame. Proste boli sme niečo ako babysitteri a Rob simov z predošlých dielov prirovnal práve ku škrečkom, ktorý musia dokola behať v klietke.

Free Tibet, voľný simovia!
Tomu je koniec, namiesto ôsmich ukazovateľov budú iba tri (jeden z nich bude napríklad ukazovať náladu od „vystresovaný“ po „perfektne uvoľnený“) a vyvenčiť sima a vôbec vybaviť jeho základné potreby sa bude dať jedným či dvomi kliknutiami. Usudzujeme, že už to v žiadnom prípade nebude ako naše dieťa, na druhú stranu vzťah s výrazne autonómnejším „pišišvorom“ môže byť omnoho zaujímavejší. Tu musíme súhlasiť, že vývojári sa rozhodne vydali novým smerom.
A ešte jedna dobrá správa. Upratovanie, iste pri pomyslení naň škrípete zubami, tiež bolo tŕňom v oku aj v päte a možno aj na bolestivejších miestach. Samozrejme bola možnosť najať si upratovačku, čím sa výrazne znížil počet mušiek v domácnosti, ale v novinkách pôjde aj o ďalšie veci. Keď uvidíte, že to nejde, budete možno naozaj môcť vyniesť smeti za vášho virtuálneho nezbedníka. Alebo upratať knihu, ktorú nechal na gauči.
Ešte nie je jasné, ako na to budú simovia reagovať. Že by zdesene: „Ježiš, teraz mi NIEČO vynieslo odpadky!“ Alebo to bude druhý uvoľnený extrém: „Hm, tu som mal plesnivú pizzu a už je preč, ale to už sa v Pleasant Valley stáva.“ Nám je to trochu jedno, ušetrený čas, kedy sme kontrolovali upratovanie a podobné dôležitosti, budeme môcť venovať omnoho zaujímavejším aktivitám.

Kde a čo robiť
Vzhľadom k tomu, že graficky podarenú tabuľku o Pleasant Valley, mestečku kde sa bude tretí diel odohrávať (pokiaľ neprídu stavebné bagre v podobe datadiskov – že sme to uhádli?), je však čas odpovedať skôr na to, ČO budeme v hre robiť. Tak v prvom rade sa budeme starať o sima, to dá rozum. Zamestnanie sa hodí, rodina tiež, zábava musí byť a samozrejme nesmú chýbať nekonečné možnosti ako si vylepšiť vlastný pozemok/dom a mnoho ďalšieho.
Možnosti budú široké, a aj keď zatiaľ nie je nič známe o študovaní alebo chove zvieratiek, očakávame, že škála aktivít bude už na začiatku veľmi široká. Ale to zatiaľ nepredbiehajme, autori v tomto smere boli skúpi na slovo.

Strach a slasť v Pleasant Valley
Ak ste hrali minulý diel, určite si pamätáte systém Wants a Fears (priania a obavy), kde sa váš sim niečoho bál ako čert kríža, iné veci v ňom naopak vzbudzovali nadšenie. Pre príklad: náš sim z dvojky sa chcel hrozne milovať s dievčaťom, ale strašne sa bál, že dostane v práci výpoveď. Preto sme po večeroch naháňali sukne a potom sme ráno mali stres, keď sa nám nedarilo chlípnika vyexpedovať včas do práce. Tomu je koniec. Tento systém vraj zo simov robil tak trochu ufňukancov a všeobecne vám väčšinou pomocou ukazovateľov signalizoval rôzne varianty „dajmidajmidajmi“. Ako sme už písali, toto chcú autori radikálne zmeniť.

Sny a Sľuby
Vzhľadom k tomu, že zatiaľ nepoznáme lokalizovanú terminológiu (taktiež i Wants and Fears sme možno prekladali inak, my dávame prednosť originálom), musíme si vystačiť s konzervatívnou kombináciu sny a Sľuby. Dizajnový riaditeľ projektu Matt Brown tento nový aspekt hry vysvetľoval pre americký časopis Games for Windows: „Predstavte si, že idete so svojim simom po ulici a on zrazu uvidí pekné dievča. Zistíte, že by sa o nej rád dozvedal viac, zoznámil sa s ňou, a ak sa to bude páčiť aj vám, môžete mu sľúbiť, že v tejto veci niečo podniknete.“ Sľúbiť, jasné! Čiže nič nemenné, nič pevne dané, sami sa môžete upísať na konkrétnu úlohu, pokiaľ je vám po chuti. (A že tento vyzerá príjemne.) Potom sa pochopiteľne bude očakávať, že v nadväzovaní kontaktov pomôžete. Ak náhodou sľub nesplníte, môže to viesť k smútku vášho sima, potom spozná zlých kamarátov, začne piť, fajčiť marihuanu a to, ako všetci vieme z televízie, je cesta k heroínu a zrazu ste vo vezení... ehm, prepáčte nechal som sa uniesť.
Proste sľuby budú také menšie bočné úlohy, ktoré môžete alebo nemusíte plniť a splniť. To by nám ako hráčom malo byť povedomé.
So snami to nebude tak náročné. Niektoré budú realizovateľné veľmi jednoducho, napríklad keď váš sim pôjde okolo kníhkupectva a spomenie si, že by si rád niečo prečítal. Kúpite mu knihu, usadíte ho s ňou na gauč a je to splnené. Zložitejšie bude ak vášmu dieťaťu kúpite ďalekohľad a ono sa zrazu bude chcieť stať kozmonautom. To je v tom momente pochopiteľne nerealizovateľné, ale buďte v kľude - sny sa po čase zmenia a vy budete mať pred sebou novú úlohu. O kúsok bližšie k skutočnému životu, čo poviete?
Okrem týchto dvoch motivačných prvkov tu budú ešte ďalšie výzvy, tzv. Opportunities - príležitosti. Znovu by sme ich prirovnali k úlohám ako v MMO hrách, ale tu neočakávajte zadanie „dones mi sedem vlčích chvostov“, ale napríklad „zasaď pätnásť mrkiev“ alebo „vyspi sa s pätnástimi dievčatami“. Ehm, no fakt.(S tými dievčatami sa to nemyslí naraz, samozrejme!!!) Všetko sa bude generovať podľa zamestnania a schopností. Je jasné, že keď bude váš sim úspešný biznismen, čo celý deň maká a večer sa najradšej kúpe v bazéne, bolo by hlúpe hnať ho do záhradníčenia.

Buff a debuff
Vyššie v texte bolo spomenuté, že váš sim môže byť smutný. Áno, doslova naňho môže padnúť depresia. Tu sa opäť prejavuje, že autori sú kovanými hráčmi a s termínmi buff a debuff (teda chvíľkové vytočenie alebo naopak útlm vašej postavy a jej schopností) pracujú ako s vlastnými. Podobné výkyvy budú ovplyvňované mnohými rôznymi spôsobmi – je jasné, že keď simovi splníte sen, zdvihne mu to náladu. Odmenou nebude iba nejaký piktogram, ale napríklad o 5% vyššia schopnosť učiť sa. Za kvalitné prevedenie budete odmenený výhodami v hre, a to sa nám páči. Vplyv na náladu môžu mať aj iné veci, napríklad keď váš simík zmokne na prudkom daždi alebo ráno zaspí do práce.
Autori ukázali i príklad, o ktorom sme už hovorili. Mladý pracovitý kuchár si chce urobiť so svojou priateľku pekný večer. Vie, že jeho milá zbožňuje bolonské špagety a že by talianska večera atmosfére rozhodne pomohla. Variant, ako dostať na stôl horúce cestoviny je hneď niekoľko. Buď kúpi polotovar a ohreje špagety v mikrovlnke (vy viete, že je to nezdravé) alebo objedná cez zásielkovú službu. Ani jedno asi nesklame ale neočakávajte kto vie aké buffnutie. Ale keď sa rozhodnete navariť sám, z čerstvých surovín a dokonca použijete paradajky, ktoré pestujete za domom, tak sa môžete tešiť na poriadnu odmenu. Odomykanie podobných cestičiek bude iba na vás.

Nechceme ich podobných!
Samozrejme že si budete môcť spraviť modrookú černošku s čírom a v zdravotníckom oblečení. Editovanie postavičiek samozrejme bude. Odlišnosti čakajte nielen vo farbe vlasov a v oblečení, každý sim by mal byť unikát! A nielen vizuálne.
V druhom diely sa objavilo päť ukazovateľov nastavenia povahy, a čo si budem klamať, najrozumnejšie bolo nechať všetky uprostred. Príliš spoločenských simov skoro človek nedostal do postele samotných, a príliš poriadkumilovný sim vám zase z hry urobil Upratovačka Tycoon. Autori teda upustili od akýchkoľvek ukazovateľov a namiesto toho vymysleli okolo 80 rôznych rysov, z ktorých si pre svojho simíka vyberiete päticu. Niektoré sa budú navzájom eliminovať (nemôžete naraz preferovať indoor a outdoor), iné budú prospešnejšie (napríklad génius sa bude učiť rýchlejšie), iné vám napríklad život nezjednodušia (čo taký grobian?), ale zase s nim bude lepšia zábava ako s inteligentom, čo večne sedí medzi knižkami. „Skúmali sme ako ľudia sami seba popisujú, napríklad na Yahoo Personnel, a musíme konštatovať, že nikto o sebe nehovorí, že má hanblivosť na bode 5, skôr že nerád chodí von,“ vysvetľuje Matt Brown,, ako k systému rysov prišli. Takto definovaní budú aj ostatní simovia a na vás bude zisťovať, aký vlastne sú a ako by ste si s nimi mohli rozumieť. Pokiaľ teda budete chcieť. Pozriete sa aj na tabuľku Domorodci, kde vám na niekoľkých obyvateľoch mestečka ukážeme, ako by to asi mohlo vyzerať.
Miestny budú omnoho prepracovanejší a napríklad v kaviarni si každý objedná inú kávu (jeden taliansky presso s nízkotučným mliekom, druhé veľké vanilkové laté). Autori idú v detailoch tak ďaleko, že keď sa váš sim vrhne na maľovanie, namaľuje vždy úplne originálny obraz.

Povedz niečo
Čo sim, to unikát, povedali sme si v predošlom odstavci, a tak by mala byť radosť objavovať charakter ostatných postáv v hre. A možno aj niečo viac. Toto nás trochu štvalo v dvojke, kde ste pri komunikácii museli robiť neustále koliesko vtip, flirt, lichôtka atď. Tu bude možné už na začiatku nasadiť určitý tón a konverzácie sa budú rovno vyvíjať daným smerom. Nie je nutné polichotiť, potom povedať vtip a až potom flirtovať aj keď klasické menu nad hlavami bude aj tu – tón budete prepínať na spodnej lište, a keď budete smerovať k intímnejšej debate, už sa od vás nebude čakať vyjadrenie k odchytu veľrýb japonskými veľrybármi. Komunikácia by teda mala byť šikovnejšie vyriešená.

Kedy?
Chápeme, že sa pýtate. Znie to sľubne, že? Najviac sa asi tešíme na to, ako sa prejdeme po Pleasant Valley, nakukneme k susedovi, ako mu pes na záhrade vyhrabáva jamu, o dom ďalej sa bude hrať rodinka s vodotryskom, tamto za oknom pani domáca varí večeru a inde je zase zatiahnuté, lebo miestny strážnik dospáva nočnú.
The Sims 3 ponúkne živý svet, teda aspoň živé mestečko, v ktorom pobeží čas naraz vo všetkých lokalitách, nie iba tam, kde práve budete so svojim simom. Viac možností, konečne fungujúce okolie a omnoho menej starostlivosti o základné potreby. Šup sem s tým! Kedy teda? Najskôr za rok.


DOMORODCI

Obyvatelia Pleasant Valley budú veľmi rôznorodý, ale úplne rovnaký pre každú základnú hru. Samozrejme iba na začiatku, postupom hry už budete dianie v mestečku ovplyvňovať vy so svojim simom/simami a spokojná babička sa nakoniec môže zblázniť z vašich dvoch samopašníkov, spokojného biznismena môžete zruinovať, ale to už je na vás. Nižšie vám ukážeme trojicu vybraných obyvateľov vrátane ich piatich charakteristických rysov, vďaka ktorých sa bude správanie simov výrazne odlišovať.

Dievča cvičiace jógu
- vegetariánka
- dobromyseľná
- ekologicky mysliaca
- elegantná
- má rada pohyb na čerstvom vzduchu

Chlapec s čírom
- horkokrvný
- umelecky založený
- drzý
- detinský
- jedovatý

Stará pani v pyžame
- ufrflaná
- povrchne zmýšľajúca
- rodinného tipu
- vtieravá
- lakomá

Pleasant Valley
V základnej verzii ponúka The Sims 3 jedno jediné mestečko, ale nemalo by vám v ňom nič zásadného chýbať. Hra bude iba pre jedného hráča, a napriek tomu že sa budú detaily čiastočne meniť, veľa ich budeme mať pri prvom rozohrávaní hry nemenných. Určite tu bude nejaká tá miestna „pobehlica“ alebo lokálny idiot. Proste výrazné charaktery, ktoré neprehliadnete a ktoré prinesú zaujímavé momenty. Autori sa tak rozhodli preto, že aj keď budete každý hrať svoju hru, o týchto nemenných veciach sa budete môcť porozprávať s kamarátom, alebo aspoň kamarátkou.
Čiže obyvateľstvo bude nemenné, ale ako do deja v mestečku zasiahnete to už je len na vás. Keď si naša dcéra vezme toho uhrovitého chlapca od susedov, s ich rodinou to už nikdy nebude také ako predtým. Keď dostanete miesto šéfkuchára, osud toho, čo si bude musieť zbaliť svojich pár varešiek a ísť o reštauráciu ďalej, sa tiež pohne iným smerom.
A iba pripomenieme to, čo už sme hovorili minule – zatiaľ čo v predošlých hrách bežali hodiny skutočného života (no dobre stále je virtuálny) iba v mieste, kde sa práve pohyboval váš sim, tu bude svet okolo vás plynúť ďalej.
Áno chápete správne, to znamená, že tá pekná kočka z knižnice nebude medzi knihami čakať ako brožúrované vydanie kuchárky Petra Novotného, ale kľudne vám s ňou môže utiecť ten nafúkaný frajer, čo nosí čapicu aj keď je vonku 40 stupňov a aj muchy sú lenivé otravovať.
Umelecký riaditeľ projektu Morgan Godat vysvetlil pre Games for Windows, ako sa Pleasant Valley vyvíjalo. „Začínali sme s myšlienkou ohromného mesta, ale potom sme zistili, že nechceme, aby budovy okolo boli iba kulisy. Báli sme sa, že keby hráč vstúpil do nášho veľkého sveta a zistil, že môže vstúpiť iba do 25 zo 100 budov, že by bol sklamaný.“ Pleasant Valley tak bude menšie, ale zase môžete ísť, kam sa vám zachce. Mesto samo o sebe bude postupne rásť, objavia sa nové postavy a určite ste už pochopili, že malé a prepracované sa dá ľahko premeniť na väčšie (a prepracovanejšie) pomocou jedného jediného datadisku.
Neznamená to však, že do každej budovy sa bude dať vstúpiť spolu so simom. Napríklad zamestnania budú riešené z časti rovnako ako v predošlých dieloch. Iba pre pripomenutie – nech ste robili čokoľvek, auto odviezlo vášho sima niekam, odkiaľ sa vrátil unavený, hladný a otrávený. (Teda okrem datadisku Svet podnikania, ktorý bol naopak na pracovnej kariére založený.) Nie že by to tu malo fungovať inak, stále nad simom v práci nebudete mať kontrolu, čo si vysvetľujeme tak, že sa prácou nebudeme musieť nudiť. Ale aj tak bude možné istými príkazmi simovo konanie v práci ovplyvňovať.

Kníhkupectvo
Knihy sa objavujú v hre už od prvého dielu. Slúžili nielen ako objekt zábavy, ale tiež ako studnica vedomostí, vďaka ktorým ste mohli zlepšiť svojmu zverencovi štatistiky. Rovnaká funkcia ich čaká aj tu, ale okrem knihovničky vo vašej izbe budete môcť navštíviť aj kníhkupectvo. A pokiaľ sa budete chcieť zoznámiť s intelektuálne zameraným dievčaťom (chlapcom), viete kam ísť.

Bistro
Tak isto ako kníhkupectvo je aj bistro multifunkčným zariadením. Môžete sa tu najesť, keď váš sim vyhladne na cestách, exnúť kávu, ktoré dodáva simovi energiu, môžete sem pozvať niekoho na rande, môžete sem prísť na pokec, keď sa práve nudíte a tiež si tu môžete zarábať peniaze, keď si zvolíte kariéru v kulinárstve.

Park
Aj napriek tomu, že je bistro na stretávanie sa s ostatnými vhodné, najčastejšie sa budete stretávať v parku. Je to ideálne miesto, kde si môže sim užiť trochu slniečka. Nie každý si však užije pobyt na čerstvom vzduchu a spoločné pikniky. Pokiaľ je jedna z vlastností vášho sima, že miluje vonkajšie prostredie, bude tu šťastný, ale iné charaktery si zeleň tolko užiť nemusia.

Obchod s oblečením
Nečakali ste, že by toto mohlo chýbať, že nie? Obchod s oblečením autori označili ako jeden z „rabbit hole“, čo by malo byť miesto (nie je to ešte definitívne potvrdené, na hre sa ešte minimálne rok bude intenzívne pracovať), kde sa nebudete môcť voľne prechádzať, skôr by to mohlo fungovať ako tradičný katalóg, kam sim akoby vstúpi, vyberie si, nakúpi a potom vylezie s tričkom „Milujem Sims“.

Výskumné stredisko
Doteraz sa o laboratóriách toľko nehovorilo, dokonca sme ani nezohnali detailnejší obrázok. Isté je, že práve sem budete chodiť, pokiaľ si zvolíte vedeckú kariéru. A také laboratórium je ideálne miesto k adrenalínovým katastrofám. Že vás ťaháme za nos? Možno áno, ale keď EA zvládli poslať na mesto tornádo v SimCity.
Tomak je náš kráľ!
Vzdávajte mu hold a vďaku!

- Boys in books are just better
- Nechajte ma snívať.
- Som tu pre vás, vaša Emerald
- Google should be your best friend!
Obrázok užívateľa
Emerald
Globálny moderátor
Globálny moderátor
 
Príspevky: 6552
Registrovaný: Pia 21 Mar 2008, 23:17
Bydlisko: GAMESIMS
Pohlavie: Simka

Poslaťod saraarachel » Sob 17 Máj 2008, 20:16

otazocka: budu sa dat robit downloady pre ts3? pretoze tie oblecenia na screenshotoch vyzeraju biedne :cry:
saraarachel
Novorodenec
Novorodenec
 
Príspevky: 3
Registrovaný: Sob 17 Máj 2008, 19:00
Bydlisko: Bratislava

Poslaťod Emerald » Sob 17 Máj 2008, 20:22

hra ma vyjst aj za tristvrte roka, ale ked sa logicky zamyslime vyplynie nam z toho ze ked sa dalo oblecenie, nabytok atd. dali vyrabat pre TS1 aj TS2 budu sa dat vyrabat aj pre TS3
inak v tejto teme su dohady o tom co bude alebo nebude OT
Tomak je náš kráľ!
Vzdávajte mu hold a vďaku!

- Boys in books are just better
- Nechajte ma snívať.
- Som tu pre vás, vaša Emerald
- Google should be your best friend!
Obrázok užívateľa
Emerald
Globálny moderátor
Globálny moderátor
 
Príspevky: 6552
Registrovaný: Pia 21 Mar 2008, 23:17
Bydlisko: GAMESIMS
Pohlavie: Simka

Poslaťod Emerald » Sob 23 Aug 2008, 18:47

Kalypso píše:Ahojte, z konferencie v Lipsku o Sims 3 som preložila jeden článok, myslím, že vás bude zaujímať:

Sims 3 v predaji 20. Februára 2009

Electronic Arts dnes na konferencii hier v Leipzigu oznámili, že Sims 3, toľko očakávaná vlajková loď novej generácie PC hier značky Sims sa po celom svete začne predávať 20.2.2009.

Sloboda v Sims 3 vás inšpiruje nekonečnými kreatívnymi možnosťami a zabaví vás neočakávanými chvíľami prekvapenia a darebáctva. Jednou z čŕt hry je neprerušované, otvorené susedstvo, nové vytváranie Simov, nové jedinečné charakterové črty, nové neobmedzené možnosti prispôsobenia si hry a rýchly a zaujímavý herný zážitok.

Zberateľská edícia Sims 3 sa v obchodoch takisto objaví 20.2.2009. Bude obsahovať nielen hru, ale aj rôzne zberateľské suveníry a bonusové talianske autíčko z hry, ktoré nebude možné dostať nikde inde. Počet kusov Zberateľskej edície Sims 3 vo svete bude limitovaný, a tí, ktorí si ju predobjednajú u vybraných predajcov, získajú navyše exkluzívny model športového veterána z hry a zberateľský plagát zobrazujúci prvý pohľad na susedstvo, to všetko až do vypredania zásob.

Rod Humble, šéf Sims Studio k tomu povedal: „Veľmi sa teším, že sa vlajková loď novej generácie PC hier od značky Sims, Sims 3 dostane do rúk hráčom po celom svete už 20.ferbuára. Zberateľská edícia Sims 3, ktorá vychádza v ten istý deň, ponúkne našim verným fanúšikom naozaj výnimočný zážitok zo Sims.“

Sims 3 prichádza s úplne novým mechanizmom, ktorý vám umožní voviesť vašich jedinečných Simov do otvoreného, živého susedstva, kde sa môžu potulovať a objavovať nové okolie ako napr. pláž, hory a centrum mesta. Susedstvo je živé a stále sa vyvíja, takže to, čo sa stane jednému Simovi na jednom konci susedstva môže ovplyvniť vašich Simov na druhom konci! Ak budú vaši Simovia v správnom čase na správnom mieste, ktovie, čo sa môže stať? A teraz po prvý krát, majú vaši Simovia typické osobnosti vďaka celej škále nových charakterových čŕt. Máte možnosť vyberať z tuctov charakterových čŕt, napr. odvážny, umelecky založený, kleptomaniak, nešikovný, paranoidný alebo romantický. Skombinujte až 5 čŕt, aby ste vytvorili neobmedzené množstvo naozaj rozmanitých charakterov.

Úplne nové vytváranie Simov vám umožňuje dokonale prispôsobiť vzhľad vášho Sima a urobiť tak každého Sima výnimočným. Táto črta hry sa veľmi ľahko používa a je výraznejšia než kedykoľvek predtým, pretože vám umožňuje upraviť do dokonalosti každú časť tváre vášho Sima, prispôsobiť farbu jeho vlasov, vybrať presný odtieň farby jeho kože, a dáva oveľa viac možností vytvoriť Sima ako zo skutočného sveta. Nikdy nebolo ľahšie urobiť Sima štíhleho, okrúhleho alebo svalnatého a všetko medzi tým! Pravdu povediac, čo sa týka Sims módy, môžete prispôsobiť všetko. Sims 3 vám dáva nekonečné možnosti pri tvorbe interiérov ako aj exteriérov v okolí vášho Sima.

Navyše si môžete vychutnať výzvu v podobe krátkodobých a dlhodobých cieľov a získať odmenu! V závislosti od charakterových čŕt, schopností a výberu kariéry majú vaši Simovia krátkodobé a dlhodobé želania, ktoré poskytujú neustále zábavné výzvy, veci, čo treba urobiť a dosiahnuť. Máte maximálnu slobodu vybrať si, či naplníte ich osud tým, že ich privediete k celoživotnému šťastiu a odmenám alebo nie! Váš Sims sa doslova cez noc stane z upratovača verejných záchodov astronautom, z oddaného fanúšika športovou legendou, alebo si vyberie iný osud?

V Sims 3 je život taký, aký si ho urobíte!

The Sims 3 zberateľská edícia bude obsahovať:
- The Sims 3 hru pre PC
- USB kľúč v tvare The Sims diamantu s rovnako zelenou úchytkou
- Exkluzívne športové auto v talianskom štýle, ktoré bude priamo súčasťou hry
- Príručku s tipmi a radami
- Nálepku The Sims 3 diamantu
Tomak je náš kráľ!
Vzdávajte mu hold a vďaku!

- Boys in books are just better
- Nechajte ma snívať.
- Som tu pre vás, vaša Emerald
- Google should be your best friend!
Obrázok užívateľa
Emerald
Globálny moderátor
Globálny moderátor
 
Príspevky: 6552
Registrovaný: Pia 21 Mar 2008, 23:17
Bydlisko: GAMESIMS
Pohlavie: Simka

Poslaťod Kalypso » Pia 26 Sep 2008, 17:01

Mám tu pre vás čerstvý preklad článku o Sims 3 hlavne pre tých, ktorí majú radi pikantné záležitosti;))))

Minulý týždeň som mal prvý krát dočinenia so Sims 3.
Aby som bol úprimný, nehral som Sims odkedy vyšiel datadisk Nočný život. Vtedy som si zrazu uvedomil, že by som mal ísť von a žiť skutočný "nočný život". (To vám hovorí niekto, kto sa neskôr stal pravidelným hráčom World of Warcraft, takže môžete trikrát hádať, ako to s tou víziou nočného života dopadlo.)

V každom prípade, počas uvedenia dema hry v New Yorku Lyndsay Pearsonová prezradila niekoľko nových šťavnatých detailov o hre, kvôli ktorej sa oplatí sedieť doma:

Jednoduchšie hráčske rozhranie:
Hráčske rozhranie pre Sims 3 vyzerá komplexnejšie než v predošlých verziách hry. Hlavná obrazovka obsahuje viac tlačítiek a meradiel, ktoré sú detailnejšie čo sa týka vzťahov vášho Sima, jeho charakterových vlastností a nálad. Avšak, Pearsonová mi povedala, že vývojári sa v skutočnosti snažili urobiť rozhranie „prívetivejšie“.
Inštrukcie ku hre sú navrhnuté tak, aby uľahčili hráčom (verným aj novým) hranie. „Naozaj chceme, aby tí, ktorí sú z novej verzie hry trocha vyľakaní, pochopili, že hra je o tom, ako ju chcú hrať oni. Naučíme vás základy, ale ak sa nechcete zaoberať určitými aspektmi hry, tak nemusíte. Ak chcete hrať len určitú časť hry, je to v poriadku. Je to úplne na vás.“

Chceme, aby hra vyzerala jednoduchšie, ale v skutočnosti stále bude obsahovať aj všetky tie zábavné veci pre ľudí, ktorí ju chcú veľmi detailnú.

Pearsonová tiež hovorí, že sa netreba obávať: Hra pamätá aj na „extrémnych“ hráčov. „Aj naďalej ponúka takýmto hráčom spôsoby, ako sa dopracovať k extrémnym výsledkom, a to je predsa to, čo majú radi. A ak im toto dokážeme ponúknuť, myslím, že dokážeme celkom dobre pokryť celé spektrum a urobiť z hry zábavu pre každého. Chceme, aby hra vyzerala jednoduchšie, ale v skutočnosti stále bude obsahovať aj všetky tie zábavné veci pre ľudí, ktorí ju chcú veľmi detailnú.

Jednoduchšie prerábanie bývania:
Pearsonová sľubuje, že úprava bývania podľa vlastných predstáv bude jednoduchšia než kedykoľvek predtým. Nástroje ostávajú rovnaké, ale spravilo sa niekoľko zmien, aby sa pomohlo hráčom. Napríklad budú môcť naťahovať steny, aby zväčšili či zmenšili miestnosť (namiesto prácneho budovania a vymazávania stien). Takisto sa zjednodušil spôsob maľovania stien a podláh. Hráčom, ktorí boli posadnutí zúfalou snahou umiestniť televízor zaberajúci dve dlaždice do stredu pred gauč zaberajúci tri dlaždice vývojári umožnili centrovať objekty v hre a tým ukončili ich trápenie. Pearsonová nadšene hovorí: „Teraz naozaj môžete objekty centrovať! A môžete ich umiestniť kdekoľvek chcete – môžete ich umiestňovať priečne a vytvoriť tak reálnejšie prostredie, než aké ste mohli vytvoriť doteraz.“

Zlí Simovia budú deťom kradnúť cukríky.

Mučenie vašich Simov:
Herné jadro hier Sims je vždy skvelé a zábavné, ale aj tak som chcel vedieť: Budú môcť hráči ešte stále mučiť svojho Sima? Ako napr. postaviť okolo neho štyri steny?“ Pearsonová sa, našťastie, zasmiala a hovorí: „Naďalej im môžete znepríjemňovať život. Vlastne v Sims 3 budete môcť znepríjemňovať život aj ostatným Simom. Budete môcť vojsť do domu vášho suseda a niečo mu ukradnúť alebo mu pokaziť televízor, takže môžete byť vlastne ešte prefíkanejší a vo väčšej miere než to bolo doteraz. Takéto neprispôsobivé správanie závisí od nového systému osobnostných čŕt, podľa ktorého každý charakter môže mať až päť rôznych čŕt, ktoré určujú, ako sa váš Sim bude správať a reagovať.

„Teraz môžete byť kleptoman, môžete byť zlomyseľný a takíto Simovia môžu dokonca kradnúť deťom cukríky. Váš Sim uvidí batoľa ako tam sedí a zrazu v ňom skrsne nápad prísť k nemu a ukradnúť mu cukríky. Potom k nemu podíde a jednoducho mu ich vezme. Vždy berieme do úvahy aj hráčov, ktorí radi svojich Simov tak trocha trápia a znepríjemňujú im život. Takže vývojári mysleli aj na toto.“

Rozšírili sme woohoo na otvorené priestranstvo...Ak váš partner/partnerka pracuje v laboratóriu, môžete ho/ju navštíviť uprostred dňa...

Robenie woohoo na rôznych miestach:
Spýtal som sa Pearsonovej aj na to, či sex v hre (woohoo) zostane rovnaký ako doteraz. Ubezpečila ma, že Simovia stále môžu robiť woohoo kedykoľvek. „A teraz to môžu robiť aj na iných miestach mimo domu. Rozšírili sme to do otvoreného priestoru. Váš Sim teraz môže ísť na exkurziu po radnici a kým tam je, môže tam robiť woohoo. Potom ho môžu prichytiť a on môže ujsť len v spodnom prádle alebo vybehne v pracovnom oblečení alebo niečo také. Alebo ak váš partner/partnerka pracuje v laboratóriu, môžete ho/ju navštíviť uprostred dňa...Takže viete, podporujeme to. Je to super.“

Avšak, Simovia nemôžu sexovať kdekoľvek si to vaše hriešne mozgy zmyslia. „Nemôžete to robiť v parku ani nič podobné. Vybrali sme zopár miest, ktoré na také niečo prichádzali do úvahy. Ale nemôžete to napríklad robiť v škole...Niekde sme proste museli určiť hranice.“

Woohoo budete môcť robiť od februára 2009, keď bude hra vydaná. :lol: :lol: :lol:
Kalypso
Novorodenec
Novorodenec
 
Príspevky: 15
Registrovaný: Uto 05 Aug 2008, 10:58

Poslaťod David » Pia 26 Sep 2008, 17:08

dik za preklad Kalypso ja sa už na to teším :)
David
Starec
Starec
 
Príspevky: 1603
Registrovaný: Pon 24 Mar 2008, 14:50
Pohlavie: Sim

Poslaťod vika » Sob 27 Sep 2008, 01:43

fiha, diky :) to kradnutie cukrikov vypada dobre :lol: uz sa na to velmi tesim , teda na hru vseobecne :lol: :D
vika
Dospelý
Dospelý
 
Príspevky: 581
Registrovaný: Sob 22 Mar 2008, 17:47
Pohlavie: Simka

Poslaťod AngeloBeauty » Štv 16 Okt 2008, 17:18

kalypso??:Dwowko?:Dtak na tom som tiez naletela.Daky server classa??:D
AngeloBeauty
Novorodenec
Novorodenec
 
Príspevky: 2
Registrovaný: Pon 06 Okt 2008, 21:24

Poslaťod Emerald » Štv 06 Nov 2008, 18:09

preklad článku zo snootysims

........................................................................

Nadšený hráči The Sims 2 budú môcť skočiť do hry bez toho aby sa museli učiť veľa nového.
V hre je 5 hlavných zmien: rozšírené susedstvo, charaktery postáv, vlastná úprava objektov, nové nástroje pre tvorbu Simov a natáčanie videí.

Obrázok

Rozšírené susedstvo: už viac žiadne načítavacie obrazovky. Iba preskočte z domu do domu a pozorujte vašich Simov ako sa prechádzajú po susedstve, je to cool.
Charaktery postáv: moja obľúbená funkcia. Teraz budete môcť vytvoriť veľmi rozdielnych Simov. Už viac nebudú iba nepatrné rozdiely medzi Simami.
Vlastná úprava objektov: už nebudete musieť sťahovať recolourované alebo retextúrované objekty. Zariaďte si celý svoj dom v rovnakom štýle.
CAS: nekonečné možnosti pri očiach, vlasoch, make-upe atď. Veľa možností ako dať Simom podobu akú chcete.
Nástroje na výrobu videí: asi najväčšia novinka je tvorba videí, ktorá dokáže vytvoriť niečo naozaj veľmi špeciálne.

Otázky a odpovede:

Budú rodiny za ktoré nebudeme hrať starnúť, mať deti, zomierať...?
Toto bola jedna z najčastejšie kladených otázok a áno je to pravda. Rodiny za ktoré nehráte budú žiť svoj vlastný život za vašim chrbtom. Spýtal som sa či bude možnosť zastaviť starnutie pomocou nejakého cheatu. Nechceli mi odpovedať, takže tu stále môže byť tá možnosť.

Môže pri požiari zhorieť celý dom?
Nemyslím si. Ben Bell zapálil dom so špeciálnym objektom a nechal plamene rýchlo postupovať, ale nevidel som že by boli horeli steny.

Obrázok

Je pripojenie na internet potrebné pre hranie hry?
Nie, internetové pripojenie nie je potrebné aby ste mohli hrať hru.

Je to pravda, že ak mám slabší počítač moje mesto bude menšie ako na silnejšom počítači?
Nič také som v preview nečítal a Bena Bella táto otázka veľmi prekvapila, povedal niečo ako: „Samozrejme, že nie. Je to smiešne! Kde ste to počuli?“

Je možné dať do susedstva cesty?
Nie nemôžete. Bude dostupný nástroj na tvorbu susedstiev, ktorý vyjde niekoľko dní po hre, ale zatiaľ vám o ňom nemôžem povedať viac.

Obrázok

Môžeme nasledovať Sima do školy?
Áno môžete! Potom sa stratia v budove, ale môžete ich vidieť ako do nej vchádzajú.

Bude nástroj pre hráčov na vytváranie vlastného obsahu?
Bude nástroj na tvorbu nových textúr do hry. O externom nástroji pre Create-A-Style neposkytli žiadne informácie, ale veľmi pravdepodobné, že niečo také bude. Nástroj na výrobu úplne nových objektov nebude. Predsa len s v hre zahrnutým Create-A-Style budete mať v rukých silný nástroj. Takmer každý objekt v hre od áut, televízorov, stoličiek až po šatníky, všetko sa bude dať recolourovať alebo retextúrovať. Môžete použiť rôzne druhy vzorov ako drevo, náter, tehly atď. a potom im zmeniť farbu. Napríklad ste si vybrali bielo-červený štvorčekový vzor na gauč. Potom môžete túto špecifickú kombináciu použiť aj na každý objekt v dome jednoduchým potiahnutím nástroja na objekt.

Obrázok

Obrázok

Sú aj dlhé vlasy siahajúce až po päty pre mužov aj pre ženy?
Ešte v hre nie je tak veľa druhov vlasov. Sú dlhé vlasy, ktoré môžete vidieť na obrázkoch, ale nič dlhšie, niečo také si budete musieť nájsť na fan stránkach.

Obrázok

Budú skutočne rozdielne cesty postupu kariérou?
Neviem. Po prezretí si obrázkov vyzerá, že sú tu nejaké zmeny ako odlišne meraný výkon. Potrebujete určité schopnosti. Plat je za hodinu. Myslím však, že sa to všetko ešte môže zmeniť.

Obrázok

Ako bude prebiehať smrť a svadba? Sú nejaké zmeny oproti TS2?
Oboje bude veľmi podobné ako pri TS2.

Budú nejaké iné tvory okrem mimozemšťanov a duchov?
Povedali, že majú niečo špeciálne, ale nechceli prezradiť detaily.

Potreby?
Taká otázka nepadla, no na moje prekvapenie je v hre 6 potrieb! V predošlých prehľadoch boli sa hovorilo iba o 4 potrebách.

Obrázok

Budú byty, počasie, atď.?
Nie. Myslím, že budú nejaké objekty z každého datadisku z TS2, ale hlavné vlastnosti datadiskov v hre TS3 nebudú. Takže žiadne počasie, žiadna univerzita, žiaden biznis, žiadne prázdniny, žiadne...

„Ruka“ sa dá používať iba na malé objekty? Dajú sa s ňou otvoriť dvere, dotýkať sa Simov (myslím ako vziať dieťa).
Nie, je to iba na objekty ako sú taniere, knihy, odpad atď. Znamená to, že Simov môžete zbaviť určitých nudných činností aby mali viac času na iné veci.

Nejaké nové prvky v stavacom móde?
Neukázali nám veľa zo stavacieho módu. Iba novú možnosť pomocou ktorej sa premiestnit stena aj so všetkým čo je na nej. Ale samozrejme je aj stavací mód.

Obrázok

Dajú sa zmeniť povahové črty?
Áno, ale potrebujete určitú odmenu. Po nazbieraní dostatku životných bodov, môžete si vybrať z asi 20 odmien.

Obrázok

Obrázok

Bude aj nový nástroj ná výrobu videí?
Áno je na to veľmi výkonný nástroj. Môžete si doňho nahrať video a potom ho upravovať. Môžete video nastrihať, pridať mu efekty, nápisy, prechody, atď. Jedinou nevýhodou je, že sa to všetko dá robiť iba online. Takže to bude veľmi náročné pre tých čo majú pomalšie pripojenie. Je tam taktiež nástroj na výrobu fotených príbehov.

Obrázok

Budú sa dať používať pehy?
Áno, je na to celý panel.

Aké sú systémové požiadavky?
Potrebujete vybavenie a trochu lepšie ako pre TS2. Ale nemal by byť problém hrať hru aj na trochu slabšom počítači. Konečné požiadavky by mali byť zverejnené už čoskoro.

Zdroj obrázkov http://snootysims.com/
Tomak je náš kráľ!
Vzdávajte mu hold a vďaku!

- Boys in books are just better
- Nechajte ma snívať.
- Som tu pre vás, vaša Emerald
- Google should be your best friend!
Obrázok užívateľa
Emerald
Globálny moderátor
Globálny moderátor
 
Príspevky: 6552
Registrovaný: Pia 21 Mar 2008, 23:17
Bydlisko: GAMESIMS
Pohlavie: Simka

Poslaťod faaster » Sob 08 Nov 2008, 00:01

skvelé Emerald.... akoby sme sa tu bez teba zaobišli? Rád by som ti pridal nejaku reputaciu kebyže aspoň nejakú mám...o to viac sa teším na TS3, a to s tými potrebami - ktovie možno je to staršie foto, lebo keď sa pozrieš na ten aktualny panel na novych screenoch tak tam su tie potreby zahrnute do jednej velkej paličky a sú iba 4 .. tak neviem toto ma úplne pomýlilo :o
Netlačte mi do hlavy kaleráby!
Obrázok užívateľa
faaster
Trestaný
Trestaný
 
Príspevky: 665
Registrovaný: Sob 18 Okt 2008, 13:10
Bydlisko: Sunset Valley
Pohlavie: Sim

Poslaťod Kalypso » Ned 09 Nov 2008, 14:45

Mám pre vás kopu noviniek ohľadom Sims 3!!!
Viem, že mi povedali, že sa nemusím ponáhľať s tým prekladom ale ja som to proste nevydržala tak tu to máte:


Nuž, ozaj neviem, kde začať takže bude najlepšie ak začnem od začiatku...

Prišli sme do hotela okolo desiatej. Po krátkom čakaní a rozhovore s niekoľkými členmi EA tímu pre styk s verejnosťou nás rýchlo dopravili na stretnutie s Benom Bellom, výkonným producentom Sims 3.

Samotné stretnutie bolo oveľa súkromnejšie než som si predstavoval. Bolo nás tam päť vrátane mňa. Kvôli menším technickým problémom sme sa nakoniec museli natlačiť okolo laptopu, čo sa však ukázalo byť výhodou. Myslím tým, že sme sa mohli zblízka pozrieť na ovládanie hry namiesto toho,aby nám bola predvedená len na vzdialenej, aj keď väčšej obrazovke.

Prvé, čo nám Ben predviedol bolo nové, dovtedy ešte nenazvané susedstvo. Je to naozaj jedna z najúžasnejších vecí, čo som videl. Umožňuje jednoducho prejsť iba pomocou myši z vtáčej perspektívy pohľadu na susedstvo priamo až do obývačky vašich Simov. Takisto nám ukázal, ako funguje susedstvo keď ovládate jednu rodinu a ostatní simovia zatiaľ žijú svoje každodenné životy. Povedal nám, že podľa neho takéto otvorené susedstvo v predošlých verziách Sims naozaj chýbalo a že do novej verzie hry prinieslo skutočný pocit spolupatričnosti a veľkého sveta.

Potom nám ukázal svojich simov detailnejšie. Hovoril o osobnostiach, ktoré boli naozaj výnimočné. Ukázal nám, ako sa rôzni Simovia v rámci rodiny správajú a komunikujú s ostatnými simami v závislosti od ich osobnosti a osobnostných čŕt. Predviedol nám napríklad sima, ktorý mal osobnostnú črtu „leňoch.“ Znamenalo to, že jeho želania väčšinou zahŕňali pozeranie televízora.

Pamätám si tiež, ako povedal, že tento Sim bol „neporiadny.“ To bolo naozaj zaujímavé a aj zábavné naraz. Jeho jedinečné správanie spôsobovalo, že sa s obľubou sám od seba umýval špongiou na verejnosti a urážal ostatných simov. Pamätám si jedno z jeho želaní, „hovoriť o ksichte iného sima.“:D:D

Potom Ben začal podrobnejšie hovoriť o želaniach Simov. Hovoril nám tiež o odmenách a ukázal nám niekoľko príkladov:

Oceľový mechúr – Znamená to, že váš sim bude musieť len zriedka použiť záchod.
Permanentne čistý – Úroveň hygieny nikdy neklesne.

Taktiež spomenul niekoľko odmien na vyššej úrovni:

Liečenie plodnosti – Váš Sim bude môcť porodiť viac detí
Teleport – Váš sim sa bude môcť teleportovať z ktoréhokoľvek miesta na ktorékoľvek iné v rámci susedstva.
Zmena nálady – Váš sim túto odmenu použije na iného sima aby zlepšil alebo zhoršil jeho náladu. Sim, na ktorého to Ben vyskúšal zomrel od vyčerpania. Haha!:D:D

Ben ďalej hovoril o kariérach. Hovoril, ako kariéra vášho sima tiež ovplyvní to, čo bude robiť mimo práce. Ukázal nám to na príklade politickej kariéry. Váš sim bude musieť usporadúvať párty aby vyzberal peniaze na kampaň ak práve kandiduje a získal priateľov a voličov.

Ďalšou bola kulinárska kariéra kde váš zamestnávateľ môže od vás chcieť, aby ste vytvorili nové recepty. Takže budete musieť chodiť po susedstve a verejných pozemkoch a hľadať nové prísady a tiež experimentovať doma pri sporáku.

Ben nám potom predstavil staviteľské možnosti Sims 3. Povedal, že z tých má naozaj radosť a že hráči sa naozaj majú na čo tešiť. Jeden nový nástroj, ktorý nás všetkých prinútil zhíknuť bolo naťahovanie stien.
Opísal nám ho tak, že nám uviedol modelovú situáciu, o ktorej som presvedčení, že ju väčšina z nás pri hraní Sims 2 zažila. Bolo to vtedy, keď sme museli prerobiť celú miestnosť, pretože už sme nemali kam dávať veci, ktoré naši Simovia potrebovali. Alebo keď sme miestnosť naopak urobili príliš veľkú a potrebovali sme ju zmenšiť. V Sims 2 to znamenalo vybúrať steny, znovu ich postaviť, znovu nahodiť tapety a podlahu, svetlá, okná, atď.
S týmto nástrojom môžete jednoducho kliknúť na stenu, podržať a natiahnuť ju ho rozmerov, aké potrebujete. Všetky objekty na stene ako napr. svetlá sa posunú spolu so stenou a takisto sa doplnia aj chýbajúce dlaždice podlahy.

Nákupný režim bol naozaj pôsobivý. Ben povedal, že toto rozhranie ešte nie je úplne dokončené a väčšina obrázkov bola len pracovná verzia, takže vám naozaj neviem povedať, ako presne bude vyzerať. Jeho nákres však vyzeral skvele. Mám pocit, že užívateľské rozhranie Sims 3 je oproti Sims 2 obrovským zlepšením.
V nákupnom režime si každý objekt môžete ľubovoľne upraviť s pomocou nástroja na to určeného. Môžete meniť vzory, farby, textúry akéhokoľvek upraviteľného objektu v hre. Ben povedal, že takto môžete upravovať drvivú väčšinu povrchov v hre. Taktiež, keď už raz budete spokojný s tým, ako objekt vyzerá, môžete jednoducho označiť všetky vami zvolené vzory a presunúť ich na objekt, ktorý sa automaticky zmení podľa nastavení. Myslím, že pre nás všetkých bude táto pomôcka veľmi užitočná, hlavne ak budeme chcieť urobiť domy našich simov výnimočné a odlišné jeden od druhého.
Tiež nám povedal, že si hráči budú môcť vymieňať svoje vlastné štýly a objekty s ostatnými vďaka novej Sims 3 zmenárni, o ktorej sa ešte zmienim neskôr.

Ben sa potom vrátil do susedstva. Neprezradil toho veľa o príbehoch simov v novom susedstve. Povedal len, že susedstvo v Sims 3 akoby predchádzalo Sims 1, akoby to bol predpríbeh príbehu, ktorý už poznáme. Povedal, že tam nechýbajú Gothovci v ich mladšej verzii rovnako ako ďalšie známe mená a tváre, ale pribudli aj mnohé nové postavy.

Ben nám potom ukázal režim tvorby Simov. Nákres a nástroje nám boli celkom známe. Črty trocha zmenili umiestnenie a aj spôsob, ako sa s nimi pracuje. Panel s odtieňmi kože je teraz posuvný, s možnosťou zvoliť si ľubovoľný odtieň a nie je to len niekoľko predvolených odtieňov, čo je podľa mňa skvelé vylepšenie. Jeden z nás si všimol aj zelený odtieň kože na extra paneli tvorby Simov. Keď sme sa na to spýtali, Ben veľa neprezradil o tom, či môžeme čakať aj mimozemšťanov, ale povedal, že môžeme očakávať „stvorenia“ tohto druhu.

Katalóg s oblečením nebol ešte podľa Bena úplný, pretože hra ešte nie je dokončená a podľa jeho slov ešte zopár mesiacov nebude. Avšak vysvetlil nám, že každý kus oblečenia bude prispôsobiteľný podobne ako to bude s objektmi v domoch. To by malo byť super pre tých hráčov, ktorí majú obľúbených len 8 či 10 kusov oblečenia a viacerí Simovia u nich nosia to isté.

Panel čŕt tiež vyzeral dobre. Jednoducho si vyberiete 5 čŕt zo zoznamu. Je tam tiež možnosť náhodného výberu čŕt pre tých hráčov, ktorí sa len hrajú s výrobou Simov alebo tých, ktorí chcú získať nejakú zaujímavú kombináciu čŕt, ktorú by si normálne nevybrali.

Ben potom hovoril o domoch. Jeden z nás sa spýtal, či si Simovia stále budú môcť kúpiť už zariadené domy, čo bola samozrejme pravda. Simovia si budú môcť vybrať zariadenú aj nezariadenú verziu každého domu v závislosti od ich rozpočtu.

To už sme sa blížili ku koncu stretnutia a mohli sme položiť nejaké otázky. Niekto sa spýtal na úroveň náročnosti a či náročnosť ovplyvní život sima iba miestne alebo v rámci celého susedstva. Ben vysvetlil, že náročnosť sa môže líšiť od rodiny k rodine, takže hráči môžu mať dobre vychádzajúce rodiny rovnako ako tie menej.

Ďalšia otázka sa týkala tehotenstva a ako funguje, keďže sa ešte nespomínalo na žiadnom stretnutí podobnom tomu nášmu. Ben povedal, že sa vlastne ešte nerozhodli, ako dlho potrvá tehotenstvo v hre. Buď to, alebo klamal, takže sa môžeme tešiť na niečo, na čo budeme musieť prísť neskôr sami v hre.

Potom som položil svoju otázku, či pôrod bude stále prebiehať rovnako (teda krik a potom dieťa spadne z neba mame do náruče), alebo či do toho bude zapletená nejaká nemocnica. Povedal, že nemocnice hrajú úlohu pri pôrode dieťaťa, čo boli dosť vzrušujúce správy.

Tiež spomenul, že budeme môcť prispôsobiť dĺžku života Sima. To znamená, že všetky fázy života budú môcť byť dlhšie alebo kratšie v závislosti od vášho výberu.

Potom nás krátko oboznámil s novou Sims 3 zmenárňou, o ktorej povedal, že je ňou tiež veľmi nadšený. Stránka vyzerá fantasticky a má množstvo interaktívnych možností, do ktorých sa môžu online hráči Sims zahryznúť. Ukázal nám tiež úplne nový online video editor.

Ben hovoril o popularite výroby filmov medzi hráčmi sims a koľko skvelých videí už vzniklo. Takže vysvetlil, aké dôležité bolo pre nich pokúsiť sa dať výrobcom videí nové možnosti a povzbudiť viac hráčov, aby sa dali na výrobu klipov z ich hry. Vyzeralo to naozaj dobre a ja sa na to určite pozriem keď to bude hotové a bude to fungovať.

Potom, ako sme skončili a poďakovali sa Benovi nás znova dopravili na ďalší program plný hier a zábavy. Viezol som sa v taxíku s Benom, takže sme si mohli pokecať súkromnejšie, čo bolo ozaj milé. Celkovo to bol fantastický deň a týmto chcem poďakovať všetkým, ktorí sa na tom zúčastnili, bola to skutočne nezabudnuteľný zážitok.

Dúfam, že tento článok je istou útechou pre tých, ktorí sa na stretnutie nedostali. Možno sa dostanete na nasledujúci Sims 3 event.
Kalypso
Novorodenec
Novorodenec
 
Príspevky: 15
Registrovaný: Uto 05 Aug 2008, 10:58

Poslaťod Karmen » Ned 09 Nov 2008, 17:03

wow :o díky za tak rýchly preklad kalypso :shock:
"Len dve veci sú nekonečné - vesmír a ľudská tuposť; a tým vesmírom si nie som tak istý." Einstein
Obrázok užívateľa
Karmen
Dospelý
Dospelý
 
Príspevky: 627
Registrovaný: Uto 25 Mar 2008, 15:19
Bydlisko: pri PC :)
Pohlavie: Simka

Poslaťod Kalypso » Pon 01 Dec 2008, 12:46

Preložila som ďalší článok (otázky) týkajúce sa Sims 3...je tam veľa známych vecí, ale aj nejaké nové zaujímavosti, tak vám prajem príjemné čítanie:

1. Po všetkých tých rokoch hrania Sims hráči vytvorili množstvo zaujímavých Simov, domov a iných objektov. Bude možné presunúť Simov z predošlej verzie do Sims 3? A čo iné objekty, napr. domy a nábytok?

O: V Sims 3 je tak veľa vylepšení a zmien, že naozaj nie je možné presúvať veci alebo simov z pôvodnej verzie. Úroveň detailov v Sims 3 je taká vysoká, že akékoľvek presuny z predošlých hier by neboli uspokojivé.

2. Hráči Sims si nazbierali peknú kôpku CDčiek s datadiskami ku Sims 2, ktoré potom, ako vyjde Sims 3, budú nanič. Aké datadisky sa chystajú ku Sims 3? Môžeme očakávať zvieratá, ročné obdobia a mágiu v hlavnej hre? A čo minidatadisky, budú si musieť hráči Sims znova kupovať nové?

O: V tejto chvíli sa sústredíme len na Sims 3. Veľký tím ľudí sa stará o to, aby sme vytvorili tú najlepšiu možnú hru a nebudeme sa zaoberať ničím iným, až kým nebude hotová.

3. Bolo položených už množstvo otázok o „živom susedstve“. Predtým rodiny vytvorené hráčmi trpezlivo čakali, kedy s nimi bude človek hrať, teraz sa ale zdá, že budú žiť po svojom. Predstavme si, že hráč vytvorí 2 rodiny: „Mary a Boba“ a „Johna Smitha“. Ak sa bude dlho hrať iba s Mary a Bobom, takmer zabudne, že vytvoril aj druhú rodinu. Je teda celkom možné, že keď si hráč spomenie a vráti sa ku Johnovi Smithovi, nikoho v dome nenájde, pretože John už prežil celý svoj život, zostarol a zomrel, a tak hráč nebude mať možnosť hrať aj s ním. Máte na to už nejaké riešenie?

O: V Sims 3 je veľa možností. V príklade, ktorý ste uviedli, rodiny, ktoré nebudete ovládať, sa budú vyvíjať spolu s rodinou, ktorú ovládate. Avšak, môžete kedykoľvek zmeniť rodinu, za ktorú hráte. Takisto môžete presunúť rodinu medzi uložené súbory, takže budete za rodinu hrať až do určitého momentu a potom ju znova uložíte. Tvorcovia príbehov to budú robiť často.

4. Už sme počuli, že v hre bude existovať tzv. „Ruka Božia“, ktorá umožní presúvať simov a iné objekty. Takisto bude možné nakŕmiť a umyť Simov len jediným kliknutím myši. Aké ďalšie zjednodušenia môžeme očakávať?

O: V hre neexistuje nástroj, ktorý by fungoval tak, ako to opisujete. Avšak, hráči budú môcť urobiť niečo, čo voláme „ presun naživo“. Jednoducho budete môcť presúvať niektoré objekty len kliknutím myši. V minulosti museli Simovia za sebou upratať všetko sami. Teraz budete môcť kliknúť na odpad a vyhodiť ho, alebo zobrať vec z podlahy a dať ju do „zásob“ sima bez toho, aby ste museli prepínať režimy.

5. A ako to bude s robotmi, mimozemšťanmi, upírmi atď.? Budú už v základnej hre alebo budeme musieť čakať, kým sa objavia v datadiskoch?

O: Máme zopár es v rukáve....

6. Plánujete rozšíriť simom slovnú zásobu, napr. že ich slová budú naozaj niečo znamenať? Alebo budú naďalej mrmlať simčinu ako v predošlých verziách hry?

O: Simovia stále hovoria simčinou. Snažili sme sa ich naučiť svetové jazyky, ale nepočúvajú nás.

7. Pred niekoľkými rokmi sa začalo so Sims Online. Ale už dlhšie nie je o tomto projekte počuť. Plánujete zahrnúť nejaké online časti do Sims 3, napr. chaty a minihry kde hráči môžu použiť svojich simov ako avatarov?

O: Hráči budú mať takú slobodu v úprave vzhľadu svojej hry, aká nemá obdobu. Tvorivý hráč bez technických a počítačových znalostí bude môcť zmeniť vzhľad takmer všetkého priamo v hre. Túto technológiu voláme Vytvor-si-štýl. V minulosti museli fanúšikovia Sims robiť svoje výtvory mimo hry a potom si ich vymieňať na internete. Chceli sme dať hráčom možnosti, aké majú naši umelci a tvorcovia.
Proces získavania výtvorov na internete je jednoduchší než kedykoľvek predtým. Spúšťač Sims 3 vám pomôže nainštalovať a používať vlastný obsah bez toho, aby ste sa museli hrabať v priečinkoch alebo tak.
Komunita sims je úplne nová a pribudlo zopár úžasných nástrojov, vrátane tvorby videa na internete, takže hráči budú môcť vytvárať filmy z videí, ktoré urobili v hre.

8. Aké druhy nových aktivít ste naplánovali pre Sims 3?

O: Simovia budú môcť robiť veci, ktoré predtým nemohli, napr. jazdiť na bicykli, posilňovať v telocvični, ísť na pláž, najesť sa v bistre a oveľa viac...

9. Čo bolo v hre vylepšené a čo je úplne nové? Môžete vysvetliť, ako fungujú nové hranice susedstva? Aké druhy aktivít sa simom ponúknu?

O: Prvá vec, ktorú si hráči v Sims 3 všimnú, bude svet okolo nich. Ak to vidíš, môžeš tam ísť. V minulosti museli hráči zostať na maličkých pozemkoch. Teraz sú tu nové hranice. Technológia je neuveriteľná, pretože teraz vám môžeme ukázať aj ten najmenší detail vášho domu, napr. lupienky kvetov. O niekoľko sekúnd už môžete vidieť tú najmenšiu pehu na tvári Sima na druhom konci mesta. To všetko sa deje v reálnom čase. Ako vývojári sme dosiahli neuveriteľnú vec: podarilo sa nám zachytiť realitu. Teraz sa už môžeme sústrediť len na štýl a vytváranie neprerušovaných zážitkov, takže hráči sa budú môcť úplne ponoriť do deja hry.

10. Ako, ak vôbec, sa vyvinula možnosť prispôsobiť si hru? Ako to budú môcť hráči použiť pri hraní?
O: Chystáme sa dať hráčom kontrolu nad celým vzhľadom hry, tak ako ju majú naši umelci a tvorcovia, priamo v hre. Nová technológia Vytvor-si-štýl vám umožní vytvoriť si kohokoľvek, koho si zmyslíte, a v hre je tiež nástroj, ktorý umožňuje zmeniť vzhľad akéhokoľvek povrchu v hre vrátane oblečenia vášho sima.

11. Môžeme očakávať návrat našich obľúbených Sims rodín, ktoré medzitým vyrastú, tak ako to bolo v prípade Sims 1 a 2?

O: Áno, v Sims 3 nájdete veľa obľúbených vecí z predošlých verzií Sims.

12. Ako hráčske ohlasy ovplyvnili zmeny, ktoré ste zahrnuli do Sims 3?

O: Všetci sme fanúšikovia sims, a veľa členov nášho tímu pracovalo aj na Sims 1 a 2, takže hráčske ohlasy sú súčasťou nášho tímu. Veľa času sme tiež strávili komunikáciou s hráčmi Sims na celom svete. Myslím, že bez hráčskej komunity by hra nebola tým, čím je. Hráči vždy chceli viac kontaktov a interakcií v rámci susedstva. Ak sa nad tým zamyslíte, Sims je najdetailnejším obrazom každodenného života vo virtuálnom svete, ale polovica tohto života chýbala. V Sims 3 vám umožníme skúmať tú druhú polovicu života, ktorá sa odohráva, kým nie ste doma.

13. Ako fungujú nové osobnosti?

O: Vytvorili sme vyše 70 rôznych osobnostných čŕt, z ktorých si hráči môžu vybrať. Vyberiete si črtu pomenovanú bežným slovom, ktorým by ste označili niekoho, koho poznáte a z ktorého ľahko možno rozpoznať, čo bude sim s takouto črtou v hre robiť. Na črtách je zaujímavé predovšetkým to, že dokážu zmeniť hru od základov. Uvidíte rôzne správania, interakcie, výhody a ciele podľa toho, aké črty ste simovi vybrali. Aby sme uviedli niekoľko extrémnejších príkladov, váš sim môže byť šialený, zlomyseľný, kleptomaniak, paranoidný, odvážny, neznášajúci deti, geniálny, atď.

14. Akým výzvam ste čelili pri tvorbe Sims 3?

O: Predovšetkým to bolo dolaďovanie samostatného správania Simov žijúcich v meste tak, aby pripomínalo skutočný život. Postupom času Simovia v meste rastú a vyvíjajú sa, a chce to veľa dolaďovania, aby všetko fungovalo tak, ako má. Myslím, že ľudia sú zvyknutí vidieť vo svete hier množstvo postáv, ale nikdy nevideli taký virtuálny svet, kde by správanie postáv bolo motivované jedinečnými osobnostnými črtami ako je to v Sims 3. Takisto pracujeme aj na technológii Vytvor-si-štýl, o ktorej sme hovorili už skôr.

15. Je nám jasné, že v hre nájdeme živé susedstvo bez načítavania pozemkov, ale nebude tam viac susedstiev. Povedzte nám niečo o tom, prečo ste sa tak rozhodli. Ako to ovplyvní hru, keď ju do rúk dostanú hráči?

O: V hre bude iba jedno susedstvo, ale bude úžasné. Niekoľko posledných rokov sme pracovali výhradne na tomto jednom susedstve, Údolí zapadajúceho slnka. Je väčšie a detailnejšie než hocičo, čo sme doteraz vytvorili. Chceli sme vytvoriť niečo, čo by ľudí úplne dostalo a pracovať s mestom viac než v minulosti.
Po tom, ako v meste vyrastie jedna generácia, už žiadne dve mestá nebudú rovnaké. Ako sme spomínali, každý sim bude mať samostatné správanie, takže uvidíte simov rásť, chodiť do školy, zamilovať sa, sobášiť sa, chodiť do práce, sťahovať sa, zakladať rodiny, zostarnúť a zomrieť. Budete mať tiež možnosť vymeniť všetkých simov v hre, takže budete môcť nanovo zaplniť mesto kýmkoľvek chcete... sebou, vašimi priateľmi, postavami zo svojho obľúbeného seriálu, obľúbenou kapelou alebo športovým tímom, každým, koho si len zmyslíte...je to na vás.

16. Je známe, že každý sim bude mať sny, ktoré mu môžeme plniť ako súčasť plnenia celoživotných snov. Aké celoživotné sny budeme môcť nájsť v hre a čo sa stane, ak ich dosiahneme? A čo ak nie?

O: Tak ako ľudia, aj simovia majú priania. Niektoré z týchto prianí sú ozaj veľké a voláme ich celoživotné priania. Celoživotným prianím môže byť prianie stať sa rockovou hviezdou, mať obrovskú rodinu, zbohatnúť alebo stať sa astronautom. Na ceste za splnením celoživotného sna budú mať simovia malé priania. Ak im ich budete plniť, budete získavať body, za ktoré si budete môcť kúpiť špeciálne črty a odmeny, ktoré sú vo všeobecnosti úžasné a ohromne zábavné. V hre nemôžete prehrať, ale môžete spôsobiť niekoľko naozaj zábavných situácií, ak chcete svojmu simovi znepríjemniť život.

17. Koľko námahy bude treba vynaložiť na dosiahnutie vrcholu danej vybranej kariéry? Existujú nejaké skratky, ako sa tam dostať?

O: Ak budete mať šťastie pri riešení situácií v práci, váš sim sa počas života môže vypracovať na vrchol nielen jednej kariéry, ale bude to chcieť veľa tvrdej práce a váš sim bude musieť mať správne osobnostné črty. Workoholici budú šťastní, ak budú tráviť celé dni v práci, takže to by bol ten správny smer, ktorým sa uberať. Určite existujú nejaké skratky, a váš sim v času na čas získa príležitosť, ako urýchliť svoj postup v práci.

18. V Sims 3 sa objaví množstvo morálnych volieb s otvoreným koncom, ako napr. zhrabnúť príspevky na volebnú kampaň počas politickej kariéry. Uveďte nám viac príkladov takýchto morálnych volieb závisiacich od kariéry. Aké sú následky takýchto rozhodnutí?

O: Hra je plná morálnych volieb. Niektoré sa hráčom ukážu ako pracovné príležitosti. O tejto téme ale nechceme veľa prezrádzať. Takéto morálne voľby v hre vychádzajú z reálneho života, a tu sa hra stáva naozaj zaujímavou. Veľa hráčov využije hru na skúmanie morálnych otázok vo vlastnom živote. Je to tak trocha simulátor toho, „čo by bolo, keby...“. Napr. si váš sim zvolí milovať sa na pracovisku, ale ak ich prichytia, potom obaja simovia ujdú z kancelárie nahí. To môže byť situácia, akú by ste v reálnom živote nechceli zažiť!

19. Tak ako v Sims 2, aj v Sims 3 sa budú dať usporadúvať party. Aké rôzne druhy osláv možno usporiadať v závislosti na kariére sima?

O: V hre je niekoľko nových typov party, ale tiež nové super miesta, kde ich môžete usporiadať. Ak chcete zavolať svojich priateľov na pláž a usporiadať poobede grilovačku, môžete. Prineste gitaru, zapnite rádio, zavolajte priateľov a oddychujte. Ak ste politik na vzostupe, môžete usporiadať party na výber príspevkov na kampaň.

20. Prezraďte nám, na čom v hre v súčasnosti pracujete?

O: Veľa času trávime hraním a vylepšovaním otvoreného, živého susedstva a všetkého, čo sa v ňom odohráva. V Sims 3 otvárame druhú časť každodenného života, ktorú chceli hráči vždy preskúmať. Čo sa deje, keď práve netrčíte doma? Bolo to pre nás veľkou výzvou, ale sme spokojný s výsledkom, ktorý sme dosiahli.
Kalypso
Novorodenec
Novorodenec
 
Príspevky: 15
Registrovaný: Uto 05 Aug 2008, 10:58

Poslaťod Tomak » Uto 02 Dec 2008, 00:40

:) No uau, nečakal som, akurát dneska som chcel mať z krku konečne preklady a práve si pridala ďalší :lol:
Môj život je sen, z ktorého sa ťažko prebúdzam.
Obrázok užívateľa
Tomak
Site Admin
Site Admin
 
Príspevky: 2688
Registrovaný: Pia 21 Mar 2008, 23:12
Bydlisko: Košice
Pohlavie: Sim

Ďalší

Späť na Datadisky a ostatné dodatky k The Sims 3

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 7 hostia