Bella Goth - čo sa vlastne stalo?

Ukážte svoj talent v písaní alebo natáčaní príbehov v 3. generácii Simov!

Moderátor: Totodile7625

Chcete viac obrázkov alebo textu?

Je mi to jedno
6
46%
Určite obrázky!
5
38%
Myslím, že sa mi viac páči text
2
15%
 
Celkom hlasov : 13

Bella Goth - čo sa vlastne stalo?

Poslaťod zuzu456 » Pon 16 Jan 2012, 21:17

Ahoj. Som Bella Gothová, vlastne, Isabella. Som dcéra Michaela Gotha a Valerie Gothovej. Moja mama je už mŕtva, a hoci mi je za ňou smutno, netrápi ma to až tak - mám už dvadsať jedna rokov - pracujem ako kuchárka, zaujímam sa o mimozemšťanov a chcem mať veľkú rodinu. Rada dávam peniaze na charitu a ak by som mala syna dala by som mu meno Alexander. A ak dcéru, uvažovala by som nad menami Kassandra a Valeria. Možno obe. Ale to som ešte netušila, že sa história opakuje. História čoho? História Belly Gothovej, ktorá zmizla v roku 1845, mojej mnoho násobne pra- babičky. Mnoho násobne. A netušila som v tedy, že sme si natoľko podobné. Charita, Kassandra a Alexander, veda.... Myslím, že som jej dvojníčka. A ak sa ostrihám ako ona... Och. Študovala som obrazy v múzeu, dokonca som našla i vystavenú kanvu od mlieka, kde bol jej obrázok - malá fotografia. A teraz som objavila i platňu! Platňu s jej - mojou tvárou! Ale všimla som si, že mám bledšiu pokožku, sivasté oči... Neviem. Možno záhadu Belly rozlúštim. A s ňou i moju minulosť. Ako to, že sme takmer rovnaké?
Obrázok
Naposledy upravil zuzu456 dňa Pia 24 Feb 2012, 22:34, celkovo upravené 1
To, ako vyzerám, zistíš očami, ale aká som, ti povie iba srdce
Obrázok užívateľa
zuzu456
Novorodenec
Novorodenec
 
Príspevky: 52
Registrovaný: Pon 13 Apr 2009, 17:11
Pohlavie: Simka

Re: Bella Goth - čo sa vlastne stalo?

Poslaťod Nemesix » Pon 16 Jan 2012, 21:19

zatiaľ sa mi to páči..a tú bellu si urobila ty alebo hráš za tú čo v trojke bola malá ale vyrástla?..
Obrázok užívateľa
Nemesix
Starec
Starec
 
Príspevky: 1211
Registrovaný: Pia 24 Jún 2011, 21:02
Pohlavie: Simka