Môj ťažký život 21.Diel Koniec

Všetky uzavreté príbehy k The Sims 2 si môžete prečítať ešte raz v tomto archíve.

Moderátor: Sašena

Môj ťažký život 21.Diel Koniec

Poslaťod Charlotte » Str 10 Jún 2009, 13:32

PREDSTAVENIE

Obrázok
Ahoj volám sa Betty Tyler . Velmi rada hrám na svoju gitaru. Moju budúcnosť si predstavujem ako speváčka rada spievam a hrám .
Obrázok
Toto je moja mamka .Vola sa Renata Tyler .Pracuje ako kuchárka. Stále len niečo vyvára, pečie a skúša nové recepty..
Obrázok
Jej dalšou záľubou je záhradníctvo pestuje ovocie aj zeleninu..ktorá je potom veľmi chutná .
Obrázok
A toto je moj otec vola sa Andrew Tyler .Pracuje ako doktor jeho doživotným prianím je stať sa špičkovým chirurgom.
Obrázok
Moja najlepšia priateľka sa volá Sarah Reed poznáme sa už od základnej školy, býva blízko nás tak sa aj často navštevujeme . Tiez túži stať sa speváčkou takisto ako ja .Tak sa o tom často rozprávame aké by to bolo fajn keby sme boli kolegyne..
Obrázok
Naposledy upravil Charlotte dňa Pia 12 Mar 2010, 22:13, celkovo upravené 35
Like everything else in life, I just had to decide what to do with what I was given..
Obrázok užívateľa
Charlotte
Zrelý
Zrelý
 
Príspevky: 904
Registrovaný: Ned 28 Dec 2008, 22:00
Bydlisko: High Tatras
Pohlavie: Simka

Re: Moj tažký život

Poslaťod Zdenuška » Str 10 Jún 2009, 14:32

Pekné úredstavenie.Teším sa na dieliky. :)
Obrázok užívateľa
Zdenuška
Starec
Starec
 
Príspevky: 1226
Registrovaný: Štv 30 Okt 2008, 12:11
Bydlisko: V mojej izbe a pri PC:D
Pohlavie: Sim

Re: Moj tažký život 16.DIEL NÁHRDELNÍK

Poslaťod Charlotte » Str 10 Jún 2009, 16:18

Takze davam tu prvy diel .

1.DIEL

Obrázok
Rano ked som sa zobudila vsetci este asi spali lebo som nepocula zo spalne ziadne hlasy.Isla som si urobit ranajky .Urobila som si chlieb s marmeladou.
Obrázok
Strasne som ho hltala lebo som bola velmi hladna .Potom som sa vratila do izby a rozmyslala som co si obleciem .
Obrázok
Nakoniec som sa vsak rozhodla pre rifle a tricko ako vzdy..