Za všechno se platí - konec

Všetky uzavreté príbehy k The Sims 2 si môžete prečítať ešte raz v tomto archíve.

Moderátor: Sašena

Za všechno se platí - konec

Poslaťod America » Pon 11 Aug 2008, 16:17

Úvod
Příběh bude vyprávět jedna obyčejná žena ( simka, chcete-li ). Jmenuje se Angelika Fischerova, bydlí v Krasohlídkově, zanedlouho oslaví 27 narozeniny, vystudovala ekonomii, podotýkám, že na výbornou a nyní pracuje jako sekretářka v pojišťovně a pánove je svobodná. Mladá, ale už poznala, jak umí být život zlý. Když před půl rokem při autonehodě zahynul její snoubenec Wiliam Parker, celý život se ji zbořil jako domeček z karet. Před nehodou byla Angelika veselá, ráda navštěvovala diskotéky, chodívala ven s přáteli či jen s Wiliamem, a když zrovna měla volný čas, věnovala se malování. Užívala si život plnými doušky. Po nehodě se ale změnila. Už to nebyla ta veselá Angelika. Ne, bohužel ne. Jako by ji někdo vzal duši a zanechal jen její torzo. Uzavřela se do sebe a přestala komunikovat s okolím. Nebýt pomoci rodiny a přátel, nebyla by už asi ani Angelika.
Obrázok

Obrázok

Ale už dost smutku, představím vám radši další hrdiny příběhu.
Výše zmiňovaná rodina Angeliky.
Zleva tatínek Angeliky Edvard Fischer. Edvard je přesným prototypem muže, kterému v první řadě leží na srdci blaho celé jeho rodiny a až pak všeho ostatního, a proto ho tak trápí jeho starší dcera. Edvardovi je 57 let a je v důchodu ale jelikož se doma nudil otevře si papírnictví.
Uprostřed sedí Rebeka, mladší sestra Angeliky. 12-ti letá skromná holčina, která má moc ráda malování.