Život slečny Petersonové

Miesto pre vaše príbehy vytvorené rukou spisovateľa alebo režiséra.

Moderátor: Sašena

Život slečny Petersonové

Poslaťod NiQush » Ned 28 Okt 2012, 13:41

Zdravím! Jmenuji se Nika Petersonová a bydlím na okraji města spolu se svou rodinou. Jsem jedináček, ačkoli mám svého nevlastního bratra, který je o 13 let starší z mamky strany. Studuji soukromou hotelovou školu již třetím rokem. Předtím jsem chodila ještě na jednu hotelovou, ale bohužel ani já nejsem logik na matematiku a bylo jsem nucena školu opustit. Je mi 19 let a můj život byl vcelku spokojený, nic mi nechybělo až na poslední půl rok. Už to není, co to bývalo, myslím si, že co šlo, to se dokazilo. No a já Vám tedy začnu vyprávět svůj příběh od počátku...

Obrázok

Po narození jsem byla hned tatínkovo mazlík. Jeho život předtím, než jsem přišla na svět já taky nebyl zrovna šťastný. Tudíž by se dalo říci, že já jsem pro něj i ve 42 letech začala nový život. Pracuje doteď jako strojvedoucí s tím, že od mala mě samozřejmě zasvěcoval do svého života mašinek. Byl na mě hrdý a já ho měla jako svůj vzor. Rozmazloval mě, učil mě, byla jsem prostě jeho poklad nad kterým se většina lidí rozplývala, že jaké chytré dítko, to vlastně má. Už tehdy ve třech letech jsem byla rozumné dítě a měla jsem rozumu víc jak někteří dospěláci, aspoň se to tedy o mně tvrdilo :) Ve školce se to pak projevilo natolik, že jsem přeskočila poslední rok a šla do školy. Jediné, co mě na tom mrzelo bylo to, že jsem tam měla už tehdy svou první dětskou lásku. Ve škole jsem měla pak kamaráda z té samé školky. Naneštěstí za rok se do školy přiřítila i ta má původní školkovská láska, ale už to nebylo takové, už mě nechtěl. Nesmutnila jsem však dlouho, jelikož za rok, se objevil před naším barákem nový kluk jménem Lukáš. Byl o rok mladší a my ho zařadili do své party vcelku rychle.
Obrázok