Leia a její simí přátelé

Ukážte ostatným svojich Simov s rodinami a ich zvieratkami!

Moderátor: Sašena

Leia a její simí přátelé

Poslaťod Leia Skywalker » Pon 09 Mar 2009, 21:56

Vlastním jednu zrzatou rodinku, kterou jsem dlouho tajila. Ano dlouho, protože jsem začínala jen se samotářskou slečnou a teď hraji v krásném domě se 4 kočičkami, manželem a dvěmi dětmi. Nejdříve se dvojici novomanželů moc nedařilo, ale od té doby, kdy se nastěhovali do nového domu, když byla simka poprvé těhotná, a zapracovali na sobě, mají se nádherně a štěstí jim přeje.

Tahle fotka mě přinutila, se vám pochlubit s Adamsonovými.

Obrázok

A pak už to šlo z kopce. Na fotečce je dětský pokoj, kde si hraje prvorozený syn Philip, který by rád byl jednou kuchařem, na synově posteli si pohodlně čte táta Andre (André) podle kterého je pojmenován kocour Andrew (Andrů). Byl asi 4 vyhozený ze zaměstnání, až si konečně našel vhodnou parketu. Pracuje jako právník a je to úžasný táta a milující manžel. A v postýlce hajá novorozenec - holčička Emily.

Obrázok

A co maminka? Zakladatelka mého simího štěstí se jmenuje Rose (Rous), po které je mimochodem pojmenována máma kočka Rosi (Rousi). Miluje svou rodinu a svou zahradu. Je v zahrádkářském klubu a vysloužila si skvělou pověst a vysloužila si peníze i studnu.

Obrázok

Nechodí do práce a stará se o domácnost. Nestýká se příliš s lidmi. Měla štěstí, že si našla Andreho, jelikož je jinak velmi plachá a ráda je v uzavřeném kruhu své rodiny a domu.

Obrázok

Co se týče prvorozeného Philipa, jak už jsem říkala chtěl by se živit jako velký vařením. Také mu to velice jde a zájem... jedna báseň. Nebránila jsem se tomu a těším se až si otevře restauraci... Doufám, že to zvládnu, až na to příjde.
Jako kdyby tátovi z oka vypadl. Je celý po něm. Od účesu a obličeje po tmavé obočí a to jsem ho neupravovala. Mají vynikající vztah a Andre je na syna velmi hrdý. Je to ten nejčistotnější kluk pod sluncem.

Obrázok

Obrázok